fredag 17 april 2009

Wish Me Luck...I may need it

Jaha, så var det dags.
Om dryga kvarten ska jag bege mig ner till nbvh och skriva ut och lämna in mitt program i mentala förberedelser a.k.a MFP.

Därefter ska jag möta upp Kalle för att sen bege oss mot tentahallen.
Jag vill bara få detta överstökat och sen få ta helg!


Nu på morgonen hade vi lite praktiska övningar som var väldigt kul och lärorikt!
Jag och min "kollega" fick betyget - Mycket bra!

När jag sen kommer hem ska det bli skönt att få återgå till det "normala"
Jag ska städa och styra upp här hemma.
Det har liksom prioriterats bort nu den senaste dagen eller två.

Hade önskat hinna träna men det tror jag får vänta nån dag till.
Vi har tentafest sen i kväll.
Så det blir nog till att piffa å puffa till sig.

Har hittat en ny favorit (tyvärr Kalle)

GummiBjörnen

Nu har den dryga kvarten gått och det är dags att ta tjuren vid hornen....

Wish Me Luck!

I may need it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar