onsdag 15 april 2009

Stänger ner onsdag...

Efter en intensiv dag med tentaplugg är den tyvärr slut.
Tyvärr i den bemärkelsen att jag hade behövt fler timmar att plugga.
Längtar till fredagskvällen....

Menyn till middag stod det lasagne med vitkål/morotssallad med en skivad avokado.

(jag tycker sällan att mat på kort ser aptitligt ut, men jag gör ett undantag denna gång och visar stolt upp min lasagne)

Näe men hur tråkigt är det inte att läsa om vilken mat jag käkar!?
Om du nu inte råkar vara smått besatt av mig och vill veta precis ALLT om mig tror jag det är rätt ointressant information...nåväl

Efter ytterligare någon timmes plugg
tillsammans med en uppiggande Red Bull bestämde jag för mig att hoppa lite hopprep.




Det är sjukt bra träning och det krävs inte mer än 20 min förrän flåset och nån droppe svett är där och hälsar på.
Sen kan man diskutera hur pass normalt det är att ställa sig och hoppa hopprep kl 22:15 på kvällen.
Men vad är normalt egentligen? Och vem vill vara det ;)

Jag och min vän Murat har ju en halvseriös tävling om vem som kan bli bäst på hopprep.
Kalle har nu anslutit sig till tävlingen och köpt ett likadant hopprep som mig.
Så då är det ju bara att träna så jag kan vinna!









♥ ♥ GodNatt mina söta rara ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar