torsdag 23 april 2009

Superior Challenge 2

Jaha så sitter jag här med en öm axel...
men det var det helt klart värt!
Ett benpass på Iksu sen en timmes beachvolleyboll!
Jag kan inte förklara hur barnsligt förtjust jag är i den sporten!
Har faktiskt funderat på att testa att börja klättra till hösten.
Det kan nog vara riktigt kul det med.

Idag blev precis som jag misstänkte att det skulle bli....
en underbar dag!
Som ni vet vaknade jag galet tidigt, sen fick jag sällis till skolan av Mongo.
Vi var lite sena eftersom Mongo tar ett steg fram två steg bak,
haltar och typ dreglar när han går....
(nu ljuger jag lite)

Som tur var körde vår klassis Mia av en slump förbi och plockade upp oss.
Väl på skolan fick vi veta att lektionen var inställd....
Sen blev det äntligen dags för lite bilkörning!

Nu ska jag göra nåt jag sällan gör, säga själv när jag är bra på något.
Men det här är nog ändå en av de grejer jag är bra på.
Jag har ju lite dolda talanger och hemligheter jag kanske inte berättat.

Hur som helst så hamnade jag i en ytterst bra trio att köra med.
Mia och Sofia!
Två supergoa tjejer

Sen på eftermiddagen blev det ett pass med benstyrka.
Det gick bra och var ett kul pass, tvingade mig själv till att utöka passet och testade lite nya övningar.
Avslutade med lite brutalbänk och sen stretch.

Känner nu att jag ska försöka öka vikterna lite i mitt benpass.
Jag vill känna lite spagettiben när jag kommer hem.
Men sen kom det bästa av allt.... Beachvolleybollen!

Och nu mina damer och herrar har jag faktiskt helg!!
Ingen lektion imorgon *harkel* vilket gör mig helt ledig!

Frågan är bara vad jag ska ta och hitta på.
Har ingen hund att lägga min tid på,
inga direkta måsten,
tänkte ha vilodag från träningen....

Ska väl försöka plugga lite är planen, sen cykla till Ersboda och handla lite.
Men mer än så har jag inte :)
Men jag lär då hitta saker att fylla dagen med ändå, det brukar alltid bli så.

Nu börjar klockan närma sig soffan.
Ska kika lite på reprisen av Superior Challenge 2

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar