onsdag 8 april 2009

Noll inspiration...

Kan bero på att jag precis fick höra av en viss någon
att min blogg inte var så rolig...
Den tog rätt hårt......
(je n'ai compris pas....)
Nåväl... Imorgon blir en fullspäckad dag!
Ska kliva upp tidigt och leka av Tulo sen blir det kommunalt in
till frissan (det är nu man saknar att ha bil)
Jag är lite nervös över min frisör tid. Jag vet ungefär vad jag vill ha, men sen vet man ju aldrig om det blir som man har tänkt det.
Jag kanske inte ens passar i det jag hade tänkt trolla till denna gång...
Ibland får man ju för sig saker sen efteråt inser man att gräset faktiskt inte var grönare.
Men samtidigt så sägs det att omväxling förnöjer
Det visar sig..... :)
Sen ska jag ta t-banan in till stan och springa till en miljarders olika affärer.
Nu fick jag precis veta att jag kommer få springa på stan själv..
eftersom mitt sällskap dissade mig..... (INTE O.K)
Får försöka ringa upp nån annan imorgon, inge kul att springa på stan själv.


Är på jakt efter dom här skorna





Adidas High sleek ..... Me Like!


Sen är jag ute efter en H&M t-shirt med Hulken som tryck

...KUNG...

Dags för en gnutta skönhetssömn...

**Bonne nuit**

3 kommentarer:

  1. Nej men ska Cilla köpa skor??!

    SvaraRadera
  2. Äh, då kontrar jag med en kommentar att jag tycker du är grym:) Inte tråkig blogg alls:) Får väl tacka Per för att jag hittade hit!:)

    SvaraRadera
  3. Sofia: Ja det hör inte till vanligheterna..jag vet :D

    Lisa: Tack å bock! :)

    SvaraRadera