måndag 20 april 2009

Godnatt!

Finns inte en ärlig chans att jag orkar skriva ett roligt inlägg ikväll.
Idag drog en ny vecka och ett nytt momentet igång.
Började dagen med en promenad till skolan i solen!
Sen gick jag på ännu en helt onödig föreläsning/lektion.
Tyvärr är det inget man kan veta förrän man väl sitter där
och inser bittert att jag hade kunnat strunta i den som jag först hade tänkt.
Det var en lång dag idag, från 9-17.
Sen på kvällen blev det ett rejält jäkla träningspass.
Började med lite styrketräning - Ben
Kul när man börjar märka att man blir starkare.
wiiee
Jag lärde mig att ALDRIG MER ska jag gå till Iksu en måndag vid 18 snåret.
Det var nästan så jag fick köa mig till ett skåp.
Och då kan jag berätta för er som aldrig varit på Iksu att det finns ett hundratal skåp i omklädningsrummet.
Helt sjukt vad folk det var där!
Näe tacka vet jag Iksu tidigt på morgonen!
Det kanske inte var den bästa planeringen att först köra ben och sedan gå och simma banan.
Men det gick vägen även denna gång!
Nu har jag lyckats städa undan alla grejer och fått i mig lite mat.
Hit the shower and then bed!
Imorgon blir det:
  • träning på morgonen
  • träff med psykologerna
  • håltimme
  • lektion
  • beachvollyboll
  • handla mat och göra storkok till lunchlådor
  • laga BigMamas godaste müsli!
  • Självskyddsträning

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar