lördag 18 april 2009

Järnkeps!

Va ute på stan igår,
hittade mig en järnkeps som jag idag bär snett framåt
med skärmen ner mot ögonen..
Vaknade 9:30 av ett telefonsamtal från Lelle (läs Tania)
Det blev en kort genomgång av gårdagen sen en diskussion om vårat inplanerade åtagande till Puif's innebandyspel.
Vi beslutade oss för att gå till vår Goa vän Alex och äta frukost för att samla kraft
och sedan ta oss till innebandyhallen.
Solglajerna och skinnjackan åkte på och ut i solen på väg till Alex.
I vanlig ordning blev jag rejält lurad av solen i tron om att det skulle vara lite vårväder.
Helt fel...
Nordanvind och 2 plusgrader... Bra liv


Frukosten bestod av en tropisk juice, två pizzor som vi gräddade i ugnen.
Den ena åt vi upp och den andre brände vi och slängde.
Kapacitet.... eller?


Det blev ingen innebandy utan istället låg vi som 3 säckar i soffan med en tallrik på magen och glodde på värdelös tv och snackade skit.


Tania
med en träkeps på sniskan
Jag med en järnkeps tiltad framåt
Alex med en betongkeps
Nu är jag hemma och har börjat bli mig själv igen.
Man blir ju alltid lite seg efter en utekväll.


Nu rycker jag upp hem och hus och dra igång en städinsats som heter duga tillsammans med lite triggermusik på hög volym!


Ska lägga upp lite bilder från kvällen senare.....


What a Cliffhanger
!

1 kommentar: