fredag 24 april 2009

Mi Day Mi Day

Så var även denna dag slut!
Men det gör inget, ser fram emot morgondagen.
Ska se på FitnesstävlingenIksu!
Haft en super skön fredag!
Började med att cykla iväg till
Ersboda för att köpa tvätt- sköljmedel och lite mat.
På vägen cyklade jag förbi myrorna och kände att det kunde va kul att gå in och kika.
Jag kan tycka secondhand är kul om det är fräscha grejer.
Nu brukar jag inte gå på secondhand,
men jag kan tänka att man kan hitta en del schyssta accessoarer.
Men det här var inget att hänga i julgranen direkt.

Fick däremot en design idé jag ska göra.
Så jag köpte mig en liten spetsduk :D
Jag ska visa upp resultatet här sen.... to be continued

Sen cyklade jag vidare och hittade bok jag bara var tvungen att köpa.
Titeln var helt enkelt kung!

'Fysträna med Kapten Thool'

Hittade mig ett par schyssta gympaskor också för en riktigt bra prislapp!

Sen skadade det ju inte att dom var rosa!

Idag var en sån dag då jag hade massa inspiration och skaparlust.
Köpt mig två ramar och tre japanska Manga böcker.
Har en riktigt grym idé till två tavlor jag ska försöka göra klart nu i helgen!
.... to be continued nr 2

Sista stoppet blev Willy's för lite mathandling sen begav jag mig hemåt.
Det var sånt skönt väder, så även fast väskan på ryggen var grymt tung
och påsarna på styret skar in i händerna var jag på riktigt gott humör!
När jag kom hem var jag hungrig och gjorde mig lite mat som jag avnjöt på trappan i solen!

'Det ska va gött att leva, annars kan det kvitta!'

Senare på kvällen tog jag cykeln och solade på ett riktigt bra solarium.
Fräsch lokal och bra solarium med fungerande stereo! Tiden i solariumet bara flög förbi.
Sen cyklade jag hem i kvällssolen
&
hittade återigen två schyssta målningar!

Sen väl hemma lagade jag Taco's som jag käkade framför Talang på tv4!

Kort och gott ---- GRYM DAG!

Hoppas hela helgen följer samma spår....

Nu signar jag ut....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar