måndag 27 april 2009

En drake lyfter inte i medvind, utan i motvind

Äntligen är klockan tillräckligt mycket för att jag ska kunna
gå och lägga mig.
Har gjort lite nytta ikväll i alla fall.
Lyckades stryka lite kläder, slänga in en maskin och diska undan i köket.

Sen satte jag mig och ritade och lyssnade på musik.

Då min kamera ligger på laddning får ni nöja er med en mobilbild.

Längtar till jag blir klar med bilden så jag kan börja skära ut den och montera ihop kalaset i ramen!

Okej, nu till en av mina drömmar.

Jag tror det var igår jag drömde om att jag blev tagen som gissla i ett hus.
Det som var så frustrerande med drömmen var inte bara det att den var väldigt otäck.
Varenda tanke/lösning jag kom på för att "ta mig ur situationen"
såg dom före mig och tog bort den möjligheten.
Drömmen slutade med att dom satte en bomb i köket
som började ticka ner och sen lämnade dom mig.....

Vad nu detta betyder har jag ingen aning om... har du får du gärna skriva en kommentar nedanför!

Satt precis och skulle leta upp lite bilder från förra sommaren då jag och Tomas åkte vattenskoter!
Vi gjorde mycket kul förra sommaren!

Körde vattenskoter, fyrhjuling, båt m.m

Hoppas det blir lite repris av det även denna sommar!

Dock med inslag av crosskörning! :D

Saknar lite spänning och roliga händelser här uppe i norrland!
Upptäcker till min stora förtvivlan att dom bilderna är spårlöst försvunna!
Fan va jag hatar datorer och teknik! Hatar den här dagen.

Hata Hata Hata

Nu skiter vi i det här tycker jag och låter det bli Tisdag istället.
Imorgon ska vi köra bil hela dagen sen efter det blir det lov!
Tanken och planen är att jag ska ta mig ner till Stockholm
för att gå på en jobbintervju på fredag. Eventuellt bila ner och flyga upp igen......
Inget är spikat än... så vi får väl se vad det blir av det hela!

Om jag orsakat att någons humör dalat p.g.a. mitt bittra och nedstämda inlägg
ber jag om ursäkt för det! ;)
Jag är övertygad om att morgondagen blir mycket bättre!

En drake lyfter inte i medvind, utan i motvind

Kinesiskt ordspråk

------------------------------------------------------------------------------

Rest in Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar