onsdag 15 april 2009

Rast!

Äntligen har jag rast!
Jag kände mig tvungen till att schemalägga min dag för att inte fastna i andra "låtsas måsten" och på så vis undvika tentapluggandet.
Nu har jag rast till 14:30 och ska passa på att blogga lite.

Jag hade ingen aning om att blogga kunde vara så pass kul som det faktiskt är.

Mycket av nöjet ligger i att jag får vara kreativ på ett förhållandevis enkelt sätt, men även att det är ganska skönt att få skriva av sig lite tankar.
Jag är mäkta förvånad och fundersam över besöksantalet på min sida. Nu vet jag ju att varje gång någon uppdaterar sidan så räknas det som en besökare.

Men ändå!

Jag trodde jag skulle ha ett tiotal läsare inte mer.

Om någon tekniskt kunnig person skulle vilja hjälpa mig styra upp en bättre räknare till min sida ----- LET ME KNOW

När tid ges ska jag försöka lägg upp lite teckningar och annat skoj jag gjort!

Ni som känner mig väl vet att jag har tusen med tankar, idéer och projekt som susar runt i skallen..det har jag även nu....

Många av dom hoppas jag kunna förverkliga nu i sommar!

Tills dess får ni hålla tillgodo med denna haj! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar