tisdag 14 april 2009

Ny kraft önskas...

Efter ett kort men intensivt triceps och axel pass blev det beachvollyboll med Lelle och company. Nu är jag rätt trött faktiskt...
Denna gång blev vi rätt många som spelade, något jag kan tycka är till nackdel när man vill träna. Det är ju jätte kul att många vill vara med, utan tvekan, men när det blir att man får stå och titta på känns träningspasset rätt kasst.
Då borde man istället försöka boka flera banor.


Där efter blev det Puif möte.
Jag passar på att promota uppkommande aktivitet som Puif håller i
Nu på lördag den 18 april kommer det hållas en innebandy turnering i Vildmannahallen
kl. 0900- 1500.
Sista anmälningsdagen för ett klasslag är den torsdag 16 juni


Jag skulle helt klart kunna tänka mig spela om det vore så,
men istället kommer jag troligtvis vara där och assistera och fotografera händelsen.
Skulle vilja få tag på en systemkamera jag kan låna, så om du har en att låna ut till mig får du jätte gärna ropa till!


Nu ska jag slänga i mig nåt att äta, sen är det Tenta Tenta Tenta Tenta plugg tills jag spyr på ordet kriminologi!

1 kommentar:

  1. Går inte så bra med era VIP inbjudningar... eller? No Pain, No Strain.
    /Kalle

    SvaraRadera