fredag 10 april 2009

Skön sommar kväll

Nu börjar återigen en dag lida mot sitt slut.
Vi övningskörde lite med 'illa'yster först idag. Hon är riktigt duktig nu.
Hon har det inte lätt som sitter och ska köra med tre från familjen B som sitter och tjattrar.
Sen röjde vi i lägenheten. Vi fick riktigt mycket gjort. Ska bara åka dit sen en sväng och leta reda på mina färger och penslar. Måste packa ihop mina kläder oxå.
Till min stora besvikelse hittade inte mitt Tomas Sabo armband!
Sen åkte vi till Täby Centrum och käkade sushi
Direkt efter det drog jag och syrran till gymmet och körde ett bra pass med ben.
Sen kom man hem till en riktig lyxmåltid made by mama!
Förrätt: Gunnsans Tacoröra med nachos

Varmrätt:
Röding med färsk pasta med parmesanost och spenatfyllning

Efterrätt: Chokladmousse

Efter det så gick jag och Tulo på en riktigt skön promenad.
Vi fick sällskap av katten Pepzi en bra bit.
Mötte folk på vägen som inte riktigt kunde sluta titta på att jag faktiskt var ute och promenerade med min chihuahua och en lurvig liten katt som är nästan mer lik en ekkorre.
Det kändes som sommar i luften...klarblå himmel, skinnjacka, gympaskor och nysopade gator!
Jag hade kunnat gått hur länge som helst.
Finns det nåt skönare en sommarkvällar?
Jag ignorerar och förtränger att jag faktiskt inte tentapluggat ett ord denna dag.
Det är påsk och jag tänker inte bli drabbad av dåligt samvete.
Jag låter ångesten och paniken komma nästa vecka istället.
Nu ska jag gå och se på Parlamentet med bror och la familla!
Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar