lördag 11 april 2009

Look expensive, die poor




'Look expensive and Die poor'

Med sina vita Fred Perry sneakers, vita Lacoste keps, JL-skärpet, Peak hoodie, Gucci armbandet, Levi's jeansen modell 501 möter jag Johan, lika glad som alltid, på sin tomt på Drottningholm.

Det är dagar som denna som man inser hur mycket vissa personer betyder för dig.

Johan var i förhållandevis bra skick trots att han var bakis.

Jag lyckades släpa med honom till hundön och till pressbyrån där vi tog oss en varsin glass medans vi promenerade runt.













Vi knatade runt i kungens trädgård och åt våra glassar. Jag sprang runt som en annan galen turist och fotade, rabblandes mitt mantra "Blogg material, blogg material" ...vilket Johan tyckte va lagom coolt :)

Tulo var lika glad som vanligt att träffa Johan och vice versa.

Det kändes verkligen som sommar idag. Oom det är för varmt med en t-shirt så är det bra varmt. Jag har för mig att det stod 19 grader i bilen när jag åkte hem.


Ligger man på en bänk och blundar får man skylla sig själv om jag häller vatten på dig
Se så lycklig Johan ser ut!



















Jag googlade...... :) 'Kärleken till fosterlandet är vår lag'

Efter det tog jag bilen och begav mig hemmåt. Det blev en promenad med Karin sen återigen en lyxig middag med familjen!

Nu blir det natt-fika med systeryster sen sova!

Over and Out

2 kommentarer:

  1. Ja, Walle. Det är med både sorg o glädje jag läser din blogg. Sorg för att jag längtar hem så det smärtar i bröstet, o med glädje för att jag ser att det finns ett slut på denna termin o sommarn är då här. Passa på o njut av solen för här uppe är det tristare än någonsin, 5 grader o grått varje dag. Nej, förresten igår kom det ju snöblandat regn.

    Jag hoppas nu att min efterlängatde Metallica-konsert uppnår mina förväntningar. För fy fan vilka uppoffringar jag gjort för dem :p

    Mm, har ju inte haft så mycket att gör här uppe så jag har haft tid att boka in en beachbana = tis kl.16-17...sen kl.17.30 har vi ett ytterst viktigt möte. Hälsa Stockholm o Uppsala från mig, kyss gärna marken :)

    Om jag inte har ruttnat ses på tisdag. Död åt Norrland. Kram Lelle

    SvaraRadera
  2. Btw, snygg Peak-hoodie. It´s tha shit!
    (ja, jag har tråkigt)

    SvaraRadera