torsdag 30 april 2009

Arrival

Så vaknar man upp i en helt annan säng, stad, miljö, människor runt omkring sig.
STOCKHOLM
Känns lite knäppt nästan... Men det känns bra!
Bilresan ner igår var inte alls speciellt jobbig, tvärtom väldigt trevlig.
Vi lämnade Umeå nån gång kring 16 tiden och var framme i Stockholm vid 23
Blev avsläppt i Mörby station där jag mötte upp min syster
på tåget som hade varit och kollat på bio.
Dom hade varit och sett "Monsters vs Aliens"
Direkt så började vi skratta och skämta.
Vi har samma knäppa humor hon och jag....
The best!
Kom hem och fick träffa min goaste lilla hund, s
om först inte kände igen mig utan gav mig en utskällning
(han ser inte så bra i mörker) :D

Nu sitter jag och väntar på att min extremt trötta lillasyster
som ska kravla sig upp ur sängen så vi kan gå ut på vår morgonpromenad.
I vanlig ordning säger alltid min syster att hon ska gå upp tidigt
och brukar drar till med en tid som tex kl 8
Även denna gång skrattade jag bara och sa "det lär ju INTE hända."
Då ändrar hon sin tid och lägger på en timme.
Nu är klockan snart 9:20 och hon har fortfarande inte klivit upp!!

Har redan ätit frukost, blev en variant ute på balkongen ute i solen!
Sweet!

Öppnar man kylskåpet här hemma ser man att vi är en familj som äter mycket ägg & keso.
Skulle nästan kunna tro att vi är sponsrade av Arla.






NU ÄNTLIGEN är hon uppe på benen!
Nu blir det ut och promenera i solen, det är inte ett moln på himlen!

Laaaaaater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar