fredag 3 april 2009

Fortfarande skeptisk och inte helt säker...

Jag är fortfarande skeptisk och inte helt säker på att det här är min grej...
Jag har ända sedan BlondinBella och trenden
kring bloggandet uppkomst, varit en stark motståndare till fenomenet.

Har alltid tyckt det varit bortkastad tid och en sorglig sysselsättning
för både bloggarna och dom som satt och läste skiten.
Det tycker jag fortfarande till en viss gräns.
Men jag är inte sämre än att jag hakar på utvecklingen och ger det ett försök.


Det började ju inte så bra,
jag fick prestationsångest redan när jag skulle börja med titeln på detta inlägg.
Men jag gissar att lära sig blogga är som med allt annat,
som att lära sig att cykla eller simma.
Ger man det lite tid så sitter det i ryggmärgen och går bara av farten.
Nu när mitt liv ändå förändrats så drastiskt
kan jag lika gärna fortsätta lägga till nya grejer.


Idag är det äntligen helg efter en tung vecka med mycket skola och träning i vanlig ordning.
Som bonus på detta fick jag migrän i onsdags.
Det började som vanligt med att jag började tappa synen. Det blir som ett glitter för hela ögat sen börjar man tappa periferiseendet.
Sen låg under mitt täcket nere i min källarvåning och tyckte extremt synd om mig själv!
Varför var det ingen som kom och pysslade om mig?!
Efter x antal timmar kravlade jag mig upp till köket och lyckades göra mig nåt att äta.
Dagarna efter ett migränanfall känns hela skallen som ett stort blåmärke.
Nog om det.... ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n (Talang på 4:an) :D och eventuellt lite plugg.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar