söndag 5 april 2009

Träning med mongo

Skön söndag med lång träning på iksu.

Började med att värma upp på löpbandet. Jag har fortfarande träningsvärk sen vi körde styrketesterna förra veckan. Men jag tänkte ändå ge det ett försök att träna lite ben idag.

Det går bättre å bättre med min träning, det underlättar något enormt att jag har börjat skriva en träningsdagbok +
När jag hade plågat mig igenom mitt benpass bad jag
herr mongo, a.k.a Kalle
om hjälp med att öva lite på chins.
Det är mitt mål att klara av att köra några chins innan sommarens slut.
Nu har jag som plan att köra några upphopp varje dag och träna på det viset.
Efter det blev det bubbelpool för hela slanten i säkert 1 timme.. niiiice!
Nu ska jag försöka va duktig och sätta mig och plugga!







On our way home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar