måndag 6 april 2009

Snart på väg mot Stockholm




Ändrade planer...
Det blir att jag flyger mot Stockholm redan ikväll !!!
(Gör som dig Murat)
Idag sket jag i att kliva upp och träna på morgonen. Säger kroppen nej så ska man lyssna på den. Vilket inte gjorde speciellt mycket, för det visade sig sen att vi inte behövde gå på handledningstiden vi hade idag.
Istället städar jag här hemma och förbereder min packning så det är klart till kvällen.


Klockan 19:40 lyfter mitt plan!
Är nästan obeskrivligt hur det känns att få åka hem. Det är märkligt att man ändå känner som man känner över att få åka hem.

Idag ska jag på ett informationsmöte om frivilligarbete för BRIS.
Jag går dit utan förväntningar och utan några direkta mål. Får helt enkelt se vad det finns för möjligheter att hjälpa till. Alltid borde det finnas något man kan bidra med.
Sen ska jag till iksu och träna lite för att sedan köra lite självskydd med Kalle och Jossan!
Näe nu måste jag sätta igång att skriva en packlista och se till att komma igång med allt det jag ska göra idag!
So long......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar