onsdag 8 april 2009

Ryck upp dig

Idag är en sån dag där jag känner mig som vädret.

Lite mulen, lite kall och ganska medel.

Har inga direkta planer för vad jag ska göra idag vilket gör att jag bara sitter som ett dumt fån och gör ingenting. Jätte frustrerande!
Har precis städat här hemma och ringt och bokat tid hos frissan imorgon.
Igår färgade jag håret så jag blev av med min utväxten. Nu är planen att lägga i lite folieslingor för att få lite effekt på håret.

Måste försöka planera nåt för dagen......
Det blir nog att käka lite lunch sen gå ut och leka med Tulo.
Sen kör jag lite armstyrka här hemma, kanske ut å köra intervall (?)
Sen måste jag (hatar det ordet) tentaplugga lite och sen
ska jag faktiskt sätta mig och rita lite.
Sen till kvällen ska jag åka och sola!
De va länge sen jag satte mig och ritade och nu jag har flera ideer som jag vill få gjorda.
Har dels fått i uppdrag att rita Maddes stjärntecken
och en annan persons tatuering
sen har jag lite andra projekt jag vill få gjorda.
Dags att rycka upp sig och göra nåt av dagen!

Have a good one.....!

1 kommentar:

  1. Det är bara att sitta och njuta av att du är i Stockholm och inte i sketna Umeå =)
    jag åker fasen nonstop runt här och hälsar på allt och alla och håller ställningarna... så folk vet att man fortfarande är Stockholmare!!

    /Murat

    SvaraRadera