fredag 10 april 2009

På väg mot Danderyd

Sitter och väntar på att syster ska bli klar.
Sen ska hela familla åka mot Danderyd och stöka/packa i min lägenhet.
Förhoppningsvis möter jag amöban och hennes beloved...
Möter jag herr beloved ska jag nypa tag i hans nyckelknippa
och se om han lagt beslag på en av mina nycklar.
Har han det ska han få höra ett å annat...
Fan va jag längtar tills jag blir av med lägenheten, eller rättare sagt blir av med amöban.
Den ger så mycket negativ energi och jag känner hur jag fylls med hat varje gång jag tänker på den och familjen S
MEN... jag får försöka tänka på det positiva. Ska hämta hem mitt Tomas Sabo armband och lite målargrejer. Lite kläder och skor kanske oxå.
Sen är det sol och klarblå himmel!! Sweet!
Gotta go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar