onsdag 15 april 2009

Inte som planerat

Det blir inte alltid som man planerat.
Det känner nog alla igen. Känner man mig vet man att jag gillar att planera.
Inte för att jag för den sakens skull ogillar impulser och spontana ideér.
Men listor och planeringar är ändå något som jag sysslar rätt mycket med :P
Jag hade hoppats på att kunna plugga rätt mycket igår kväll.
Men jag var så trött och började få huvudvärk så jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt.
På så vis skulle jag kunna gå upp vid 5, käka frukost, åka och träna, sen tentaplugga resten av dagen.
Nu gick det inte som planerat.
För när klockan ringde vid 5 var jag så ofantligt trött att jag sov till 8 istället.
Det är inte förrän nu kl 9:20 som jag vaknat till liv och känner att skallen funkar hyffsat.
Jag får skita i att träna och ska nu istället ta mina sammanfattningar och sätta mig ute på verandan i solen och plugga.
Vill inte kroppen så vill den inte, viktigt att man lyssnar på den.
För om det är något jag tänker undvika nu så är det att bli sjuk.
Det har jag varit så det räcker och blir över denna termin!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar