onsdag 22 april 2009

Saker man saknar

Efter en dag fylld med rättsprocesser och annat smått och gott börjar den lida mot sitt slut.
Jag hann både träna lite biceps och axlar idag samt träna lite kks övningar med klassisarna.
Va länge sen jag tränade kondition.... lite dåligt samvete, men ÄH!
Något jag skulle vilja få tag på är lite roliga biceps övningar och rumpövningar :D
Utfall, sa Sofia...
Taget!
Jag känner att jag skulle behöva avancera mina träningspass lite, lite mer varierande övningar.


Efter träningen satt jag och några från klassen och käkade lunch och snackade.
Vi kom in på bla bilkörning och jag nämnde att det var något jag saknade.
Det är faktiskt något jag saknar. Inte bara att köra bil, men oxå den bekvämlighet bil innebär.

Jag muttrar och svär alltid på vägen hem från ICA,
med en tung väska på ryggen (som gör extra ont mot min halvskadade axel),
två påsar på styret (som alltid ska in och toucha i hjulet),
sist men inte minst en bra jävla uppförsbacke innan jag är hemma.
Så resultatet av att handla lite ägg, mjölk och bröd blir
blod, svett och tårar.


Bilspåret banade in mina tankar på gamla minnen, olika skeden i mitt liv.
Saker jag saknar.
Personer jag saknar.
Tider jag längtar tillbaka till. Perioder jag inte vill tillbaka till.
Saker jag önskar jag inte hade gjort. Saker jag är glad över att jag gjorde.
Saker jag inser att jag lärt mig mycket av.
Saker jag önskar att jag hade gjort.
Saker jag lovar mig själv att jag ska göra.


Listan är lång på saker jag drömmer om att göra.


Ikväll har jag lovat mig själv lägga mig tidigt för en gångs skull...
Så nu ska jag sätta full fart med det sista jag har att göra klart
innan jag får somna in på min sköna kudde
i min enormt stora 90-säng!


Do it? Then Do it well

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar