lördag 18 april 2009

Kvällsrapport

Go'kväll & Godnatt


Nu är klockan 23:00 denna lördagkväll och jag tror faktiskt jag ska försöka runda av den.
Har som plan att kliva upp tidigt imorgon och åka och träna.
Var ett par dagar sen sist nu, så det ser jag verkligen fram emot!
Senare på eftermiddagen ska jag försöka simma banan med Mia och Tania.

Ikväll blev jag medbjuden av Dennis att följa med på deras traditionella hamburgemiddag
på Frasses, som de gör varje lördag.
Va jätte trevligt och kul att umgås med lite nya människor.
Grabbarna drog hamburgemenyer medans jag och Åsa gick över
till andra sidan gatan och köpte med oss en varsin sallad.

Efter det tog vi en promenad genom stan
Hittade ännu en helt O.K grafittimålning under promenaden
De flesta målningarna här i Umeå är rätt dåliga. Men det finns ett par schyssta.



Jag väntar nog lite med att lägga upp bilderna från igår kväll här.

Vill kolla att det är okej först med dom personerna.

Men jag bjuder på denna ialla fall

..Over and Out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar