fredag 17 april 2009

Funky gummibjörn

Och så blev det HELG!
Jag mår ofantligt bra!
Tentan är nu avklarad och var inte alls så blodig som jag visualiserat den.
Med det sagt inte alls säkert att jag blir godkänd.
Men nu har jag ialla fall gjort min första tenta och kan enbart bli bättre!
Ska se till att slipa till mig så jag blir vassaste kniven i lådan ;)
Unnade mig en pizza med Kalle efter tentan!


Jag mår bra som det är
men kan inte annat än bli ännu gladare
när jag tittar och lyssnar på denna sjukt nördiga gummibjörnen!
Love it!


Jag är en gummibjörn
Jag är en smarrig
mullig
skojjig
gullig gummibjörn
Jag är din godisbjörn
Jag är en funky björn
Jag är den lilla söta
goda
glada gummibjörn






Trevlig helg gott folk !!

1 kommentar:

  1. Bra musiksmak... Det är tack vare sådana människor som du, som gör att "Crazy Frog" låg etta på svensktoppen!
    http://www.youtube.com/watch?v=qJAqjtvRCHY

    /Kalle

    SvaraRadera