måndag 13 april 2009

betydelsefullt

Godmorgon världen!!
(nu är det ju tyvärr inte hela världen som läser min blogg)
Idag är det en dimmig dag men det gör mig ingenting.
Jag har vaknat med ett behagligt humör och jag tror jag kommer få massor med gjort idag.
Jag måste bara skriva ett kort litet inlägg om hur vissa personer och vissa små gester
kan beröra och betyda mycket för mig.
Fick precis en kommentar från Sofia till mitt inlägg som jag skrev igår.
Alla vet väl hur det är när man känner sig lite lägre än vanligt och självförtroendet inte är på topp.
Ibland så dyker dom här personerna upp och gör precis
det lilla som betyder så mycket för en.
Tack Sofia, din kommentar värmde verkligen! Ser fram emot att träffa dig med!
Engla verkar vara en rar tös, jag ska rita henna en STOR Pony bild sen :D
Fnissar fortfarande lite åt kommentaren du gav till din son när vi pratatde i telefon
"nej du har redan ätit 3 bullar, nu räcker det"
Ibland glömmer man nog bort det, hur lite det krävs för att göra någon annan lite gladare.
Det var en dag jag satt med på KKS:en med hög feber och kände mig hängig. Rätt besviken över att jag inte kunde vara med och träna. Då kommer en klasskompis fram och bara ger mig en tröstande klapp på axlen. Rätt liten insats...men den värmde mig.
Nu gott folk, ska jag sluta vara så sentimental
Lots of löv 2 you
Full fart framåt, håll tätt bakåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar