torsdag 23 april 2009

Matthew Williamson

Idag när jag åkte hem (observera åkte)
så kändes det faktiskt som vår.
Det var minst 10 grader och klarblå himmel.
Man blir ju lycklig av bara det!

Detta gör att man bara vill springa ut och shoppa vårkläder för hela studiebidraget på en gång!
Nu är jag en klok och förståndig tjej, så det gör jag inte.....
(men oj vad jag vill)

Känner att ska modeblogga lite ändå.
Det kanske kan dämpa shoppingbegäret lite....
eller inte

Denna designer gör ändå sjukt balla kläder och väskor men framförallt skor!
Han gör nu en kollektion åt H&M och den kommer finnas på nätet i natt och finns redan ute i butikerna idag.

Matthew Williamson
Skorna är på gränsen och lite för mycket...
Lite galna
Men det är precis det jag gillar!
Kläderna är likaså, tjejiga, färgglada men ändå hard rock
Det är nästan att det står mitt namn på vissa grejer!
Me like, and me want!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar