söndag 10 maj 2009

Tyngre skalle än vanligt

Minns knappt senast då jag sov till 12... men idag gjorde jag det.
Efter lite övertalning från Alex igår skuttade jag mig iordning och mötte upp Tania och vi cyklade till Alex & company.
Eftersom jag egentligen hade tänkt vara hemma och ta det lugnt hade jag inga förväntningar på kvällen hos Alex.
Det blev en riktigt trevlig kväll och jag är glad att jag åkte dit.
Det blev en snabb sväng ut på krogen oxå.
Till min stora besvikelse och sorg upptäcker jag när jag kommer hem att jag blivit av med min ring som jag köpte i Spanien för många år sedan :(
För mig är mina smycken värdefulla. Värdefulla i den mening att dom har ett högt affektionsvärde för mig.
Dom behöver inte vara dyra eller något speciellt märke för att jag ska värdera dom högt.
Så det var riktigt tråkigt att jag förlorade den ringen.

Jag ska strax bege mig mot Alex för att hämta upp min cykel.
Tror lite sol och frisk luft kan göra mig gott.
Jag blir helt förstörd av att gå och lägga mig kl 4 på natten/morgonen.
Jag minns förut när man utan problem kunde vara upp till 6 på morgonen och sova till 15 tiden och det var inget speciellt med det.
Det funkar inte nuförtiden kan jag ju säga....

Får skriva lite mer senare...
lägger upp min lilla film jag gjorde om Tulo igår

PUSS

1 kommentar:

  1. urgullig film! gulle tulo :)
    älskar dig syster <3

    SvaraRadera