fredag 1 maj 2009

Designar

Sitter och lyssnar på Nickelback och ritar/designar mig en väst
Ska sy mig en svart skinnväst med lite specialdetaljer.
I mitt huvud är den skit snygg!
Får hoppas jag får till den lika bra på riktigt
även fast jag satsar på att göra den utan mönster.


Ska bli en grymt bra dag imorgon, ser fram emot den som fan!
Ska träffa min vän Tomas som jag inte sett på länge, tillsammans med honom ska vi åka lite fyrhjuling och sen ska jag få sätta mig på hans cross!

kommer bli GULD!!

vet inte vad han har för modell på hojjen....

så detta är bara en bild jag har tagit för att illustrera hur jävla kul jag kommer ha!!

Sen bjuder kvällen på några glas vin på söder med Sanna som jag inte heller har träffat på evigheter!!


Nu blir det lite klippa bitar sen ska jag faktiskt vara så duktig att försöka plugga lite juridik!

Good Night 2 you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar