onsdag 13 maj 2009

RedBull

Ge mig en två eller kanske tre?
Jag är så trött i kroppen att jag inte begriper vad det är med mig.
Igår blev det att jag tog upp hopprepet igen som fått vila lite ett par veckor.
Efter 30 mins hoppande blev det lite situps och armhävningar och sedan lite tv
Desperate Housewives!
Sen var planen att jag skulle lägga mig tidigt
för att gå upp kl 5:30 idag och befinna mig på Iksu kl 7.
Men det ville inte min kropp.
Vaknade upp kl 5 kallsvettig och för trött för att kallas levande.
Blev en dusch sen gick jag och la mig igen.
Så det blev ingen morgonträning för mig tyvärr. Gillar annars att träna på morgonen för att det är skönare atmosfär på iksu då men också för att det är så skönt att ha träningen avklarad när man är på väg hem från skolan.
Men idag får det bli ett träningspass efter skolan.
Vi ska jobba med lite straffrättsuppgifter på förmiddagen sen blir det en datalektion.
Så vid 15 tiden kommer jag bege mig mot Iksu.
Efter det ska vi ha ett möte angående insparken för dom nya ettorna som kommer till hösten.
Jahapp... näe nu har jag inte tid för att sitta framför datorn längre.
Frukost först sen packa väskan med träningskläder, lunchlåda, frukt, anteckningar, lektionsmaterial... Väskan blir rätt tung kan jag berätta.
Och tyngre lär den bli så fort jag fått min lagbok. Tänk va nice det vore om skolan kunde ordna skåp till oss stackars studenter?!
Satt och letade en lagbok igår, verkar inte bättre än att jag får den nästa vecka om jag inte vill åka till tingsrätten och köpa mig en -07:a.
Men jag har hellre en -08:a
En 09:a är ju inte att fundera på då en ny sådan kostar 2015 kr!!
Time to roll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar