måndag 11 maj 2009

Happy Birthday

Är för trött för att skriva ett bra inlägg ikväll.
Morgonen och dagen började med en tråkig KKS lektion. Ibland och relativt ofta så är innehållet på dessa lektioner ogenomtänkt och oengagerat.
Egen uppvärmning med tekniker i 7 min?? Inte så där jätte uppfinningsrikt eller inspirerande.
Sen blir det halvtaskig uppvärmning och folk skadar sig.
Bara dumt!
Första momentet eller tekniken vi skulle träna på var ett skämt!
Det finns så många övningar vi skulle kunna få göra istället, uppvärmningar som både värmer upp och som ger reflexträning och som framförallt är kul!
Men men, jag glädjer mig åt att detta var sista lektionen för terminen och är glad över att jag tränat krav maga och har det i bagaget sen tidigare.
Jag tror iofs att KKS:en i nästkommande terminer blir snäppet bättre..jag hoppas i alla fall.
Sen skola skola skola... sen BEACHVOLLEYBOLL!
Snart börjar det bli väder så vi kan köra utomhus! Sen nämnde Oscar att vi snart ska lira lite basket oxå!
Grymt kul!
Till helgen blir det även lite brännboll!
Mycket bollsporter nu :)
Innan jag går och lägger mig vill jag bara säga
Grattis till min mamma som fyller år idag!
Det var faktiskt det enda skälet till att jag loggade in på min blogg idag!
Här får du en liten elektronisk present av mig!





En kram till dig mamma!
Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar