söndag 24 maj 2009

Gula tights!

Vem bloggar kl 4 på morgonen/natten?
Ingen frisk människa ialla fall...
Jag ville bara säga att jag trotsade klädkoden och drog både på mig kjol och högklackat ikväll!
(nej jag hade inte gula tights...vem har gula tights...egentligen?!)
Ska tillägga att detta är ett internskämt...alltså ingen pik till er som har gula tights!
En lyckad kväll utan tvekan! Den blev dock inte alls som jag hade tänkt det, men va gör det så länge man har haft kul!
Riktigt kul!
Nu är jag jätte trött och har jätte ont i fossingarna.
Av med smink och örhängen och ner i min mysiga säng!
Det är precis just nu man skulle ha en pojkvän som är så där vansinnigt förtjust i en och som faktiskt skulle gå med på att massera ens fötter kl 4 på morgonen.
Nån annan gång ;)
God'morgon på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar