söndag 24 maj 2009

Slut på ledigheten

Så var ledigheten slut!
Fanns vissa önskemål på en bild på min outfit från gårdagen :)
Jag gillade mina strumpbyxor!

Idag har jag legat ute på en gräsmatta och solat i flera timmar, sen blev det lite juridik plugg på Nbvh.
Sen blev det en promenad för att hämta hem min cykel.

På vägen hem gick vi igenom en gångtunnel varpå vi ser flera graffitimålningar.

Här blir Kalle och jag lite oense...

Jag hittar min favoritmålning i tunneln och han sin...

Han tycker denna målning är snyggast


Och jag tycker denna


Vilken tycker du?

Kalle tror att övervakningskameran till 'min' målning inte hör till målningen utan att den ska räknas som en separat målning.
Det tror inte jag.

Va tror du?
Nu ska jag fixa och dona lite här hemma, glo lite på tv innan jag ska gå och lägga mig och
sova ikapp mina förlorade skönhetstimmar från lördagen ;)
Hörs imorgon!

4 kommentarer:

  1. Snygg outfit :) Gillade strumpbyxorna ;) ;)

    Gällande målningarna. Har Kalle jobbat med klotter? Tror inte det. Har du jobbat med klotter? Jag tror det. Därför så tror jag att du har rätt, kameran tillhör målningen. (Det tror jag iaf)

    Hoppas allt e bra med dig

    Cya bruden

    SvaraRadera
  2. Tycker ALLTID som Kalle (han är min förebild)

    SvaraRadera
  3. Även jag är nog benägen att hålla med Karl.

    SvaraRadera