söndag 3 maj 2009

Fler timmar Tack

Ibland räcker tyvärr inte dygnets timmar till.
Hade ingen tid alls att blogga igår och idag har det liksom varken funnits tid eller direkt lust.
Gårdagen blev en succé!
Vi åkte till Tomas och körde fyrhjuling och lite cross.
Det var länge sen jag hade så pass kul som jag hade där!
På en varsin fyrhjuling åkte vi iväg in mot skogen och en nerlagd crossbana.
Tomas granne fick låna crossen och hakade på.


Efter en stunds körning med fyrhjulingarna blev det dags för mig att testköra Tomas
Kawasaki 250 -02 :D

Jag har aldrig suttit på en cross, aldrig en moppe för den delen heller.

Det gick förvånansvärt bra att köra. Trodde det skulle vara svårt att hålla balansen och att jag bara skulle puttra omkring på 1:ans växel. Men ICKE!
Jag gasade faktiskt på så pass att jag tog mig upp till 3:ans växel
Sen efter det fick jag åka bakom Tomas och sedan bakom Vincent. Det blev en färd i 140 blås och några gånger upp på bakhjulet.
Det var ren och skär lycka!
Jag måste börja köra cross! Det bara är så!
Efter många timmars körning blev det dags att bege sig hemåt.
Middag sen snabb uppstyrning och dusch för att bege sig in mot stan för att möta upp Sanna.
Snäll bror som jag har fick jag skjuts hela vägen in till stan.
Det var så skönt att sitta på en uteservering och dricka ett glas vin och snacka skit!
Nu hinner jag inte skriva nåt mer tyvärr!

Hoppas ni alla har en skön söndags kväll!
Själv ska jag tillbringa min söndagskväll och natt på en buss upp till Norrland!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar