onsdag 13 maj 2009

Mellanmjölk

Ja.. det känns ju en smula poänglöst att skriva när jag egentligen inte har något speciellt att skriva om.
Tyvärr räcker inte mina dagar till så att jag hinner göra allt det jag önskar att jag hann.
Idag blev det basgruppsarbete, vilket flöt på riktigt bra! Vi jobbar effektivt och bra!
Sen cyklade vi iväg till U-stan för att ha en datalektion på dryga 2 timmar.
Roberth är helt klart en av favoritlärarna!
Drar skämt men har ändå kontroll på lektionen och på oss!
Efter det cyklade jag hem för att packade väskan och dra iväg till iksu.
Efter ett par dagars uppehåll från gymmet blev det dags att köra lite ben.
Eftersom axlen smärtar, nästan som förr blir det att ta det lugnt på den fronten.
Efter ungefär 1,5 timmes drygandes på gymmet cyklade jag
ner till nbvh för ett möte angående insparken för kommande ettor.
Sen fika-tajm med Lelle och en cream cocoa
som var helt över förväntan med tanke på att den kom från en maskin och kostade 5 kr!
Vi satt i vanlig ordning i 2 timmar och snackade skit.
Sen blev det att handla mat på ica och hem för att göra sig iordning för att sova.
Kul inlägg....lite mellanmjölk över detta!
sorry det blir klart en roligare helg med roliga händelser att skriva om!

Nu kallar sängen och klockan är i vanlig ordning helt klart för mycket.
Längtar till helgen då jag ska vila ut!
Imorgon blir det ytterligare en dag med data och basgruppsarbete.
Längtar till fredag då vi ska lira brännboll och det äntligen blir helg!!

Fick ett fint halsband av min mamma på posten den här veckan.
Modifierade det lite genom att byta ut kedjan
Riktigt fint! Tack mamma!

GODNATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar