fredag 29 maj 2009

Bara saknar...

Sitter hemma klockan 00:15 och bara saknar.... saknar så mycket
Vet att det är ett x antal öl som orsakar känslan... men ändock
Känslan finns ändå där
Vet inte om det är hemlängtan eller vad det är
Lyssnar på en låt där meningen etsar sig fast i min skalle
"Well I am on my own now... But i'm not lonely"
Jag, Kalle, Kalle och Peter var på bartömning och unnade oss x antal öl efter allt plugg.
En öl kostade endast 20 små kronor
Eftersom jag ska upp på föreläsning imorgon kl 8 blev det inte allt för många öl och ingen sen kväll.
Fast trots detta blev det för många öl för att jag ska vara pigg och kry inför imorgon.
Skit samma!
Det var en skön sommarkväll. Jag går jag hem för mig själv och filosoferar och tänker på livet jag haft och har.
Saker, händelser, personer och tillfällen jag saknar mer än jag själv verkar förstår.
Tack Piff & Puff för att ni är Piff & Puff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar