fredag 15 maj 2009

Shootgun

Take a shootgun at sleep and you'll feel great!
Tänk va lite sömn kan göra för dig?!
Nu vet jag iofs orsaken till varför jag varit så trött denna veckan.
Det är en liten förkylning som smyger runt i kroppen som rena rama Inspektor Gadget och bara väntar på att få bryta ut!

Ska ringa Dr Snuggles och be om lite rosa piller så jag inte blir sjuk!

Denna natt var fylld av drömmar.
Den ena avlöste den andre... och när jag vaknar minns jag bara den senaste.
Jag befann mig i ett STORT varuhus och handlade med en person,
jag hamnade i badrumsavdelningen där jag gick och tittade på enormt stora bubbelbad och handfat. Passade på att borstade tänderna mitt upp i allt. (?)
Sen hamnde jag i en biosalong där dom visade tecknade reklamsnuttar.
I denna dröm dök det även upp ett helt skafferi med kakor och bakelser!
Mer än så tänker jag inte berätta, nöjer mig med att behålla detaljerna för mig själv!

Eftersom jag fortfarande inte äger någon drömtydningsbok och faktiskt inte orkar slå på nätet gör jag en egen tolkning.
Jag saknar personen som var med mig i drömmen, önskar att det hade varit mer av bubbelbad och biobesök tillsammans med denne någon. Sen avslutas drömmen med att berätta för mig att jag egentligen är ett litet fetto instängd i en smal persons kropp :D

Nu äntligen har den dagen jag sett fram emot kommit! FREDAG!
Ska snart ställa mig i köket och ordna fram en lunchlåda jag kan ta med mig till skolan. Sen ska vi ha ett seminarium om straffrätt. Straffrätt är ändå väldigt intressant! Men helt klart mycket att lära sig!

Sen kommer det som jag tror kommer bli så kul!
(farligt att ha så höga förväntningar..men strunt samma)
Brännboll!
Inte nog med att det äntligen är fredag och helg och vi ska spela brännboll. Det är dessutom strålande väder ute!
Med grov träningsvärk i benen och ond axel får vi se hur vass jag är på brännboll.
Sen imorgon är det öppet hus på U-stan för att visa upp våran
utbildning och vårat kommande yrke!
Det kommer finnas allt ifrån skytte- hunduppvinsning, helikopter, hur det känns att sitta i en bil som snurrar runt, uppvisningar vid olika händelser m.m!
Jag har erbjudit mig att hjälpa till i köket för att ordna mat och fika åt allt folk.
Tror det blir en kul dag! Kul att träffa nya människor!

Har en känsla av att det här kan bli en riktigt bra helg!
Fråga mig inte varför, det är bara en magkänsla!

Beep Beep!
p.s fick vet idag att jag fick jobbet som jag sökte...känns bra! d.s

3 kommentarer:

  1. Wihooooo, grattis!!! Själv fick jag veta idag att jag ständigt ökar på viktkurvan....

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet!
    Tror på din magkänsla, visst kommer det bli en förträfflig helg...Kan inte bli annat när Walle & Lelle är i farten, love you ben.

    SvaraRadera
  3. Jobb? Vart? Vad? När?

    Whats up bruden? Sorry att jag inte hört av mig. Hoppas du har det bra. Kul att du skaffat dig ett kneg, jag sa ju att allting skulle ordna sig på ett eller annat sätt.

    Ta hand om dig. Tusen kramar

    SvaraRadera