tisdag 26 maj 2009

Feeling good!

Feeling good 2 day!
Förutom det faktum att jag snart inte äger ett par jeans som passar!
Jag klagar inte, det gör jag verkligen inte!
Det är ju ett av mina mål att gå upp i vikt eller rättare sagt öka i muskelmassa.
Men det är ju bra drygt när man kliver upp på morgonen och drar på sig sina favvo seven och det är tight.... för tight!
Första tanken blir ju helt klart - 'Jag är ett litet fetto'
Men så är det ju inte...


Nog för att jag tycker att tighta jeans är snyggt, men man ska ju helst kunna röra på sig.

Så vet du att ett par jeans börjar bli för små (eller du för tjock)..

..när du har svårigheter att få upp dom över lår och höfter
..när du knappt kan hoppa på cykeln
..när du tar av dig jeansen ser det ut som du fortfarande har jeansen på dig...
oskön märken på dina ben efter fickor, sömmar, knappar etc
..när du böjer dig ner får du ett myntinkast där bak
..när gylfen börjar åka ner av sig själv
..när du får ångest över att plocka fram ett par nytvättade jeans
När jag var hemma senast hade jag planerat att packa med mig ett par jeans.
Men så blev inte fallet och jag fick helt enkelt lägga om och ner den planen.
Kunde inte knäppa ett enda par.
Lustigt det där ändå, jag själv ser ingen skillnad när jag tittar mig i spegeln.
Men kläderna säger något helt annat!
Men att klaga vore ju dumt!

Idag har jag varit i skolan sen efter det satt jag och pluggade lite.
Åkte sen hem och fick ett ryck att färga in lite slingor i håret.
Hade två askar ståendes i badrummet.
Så nu blev det lite uppdatering av min hårfärg.
Några mörkbruna och rödbruna slingor blev det.

Nu ska jag hoppa in i duschen,
sen göra mig några mackor och en kopp te innan jag ska krypa ner i sängen.
Ska bli kul och se om slingorna blev bra!

Kommentarer till kommentarerna till tidigare inlägg:
Kalle... sluta skriv egna kommentarer om dig själv i andras namn!

Puff: Du kan ju inte ha mer rätt än så! :P
Hoppas ni är lediga nästa helg! I så fall ska vi festa!


GoodNight Infidells


1 kommentar:

  1. Jag tycker slingorna blev bra ;) Kalle, en varning, en vacker dag har jag ditt blod på mina händer, puss & kram ;)

    SvaraRadera