fredag 29 maj 2009

KISS med lila nagelack

Nu har jag vilat och lyckats få i mig lite frukost.
Mår snäppet bättre.
Plockade fram min julklapp jag fick av mamma och tog mig en lyx-dusch!
De kändes lite extra lyxiga, till skillnad från en bigbottle Palmolive.

Den ena är med lavendel Lavendel och den andra är med Ginseng.

Internt:

Gjorde precis en Madeleine nu när jag satt och skrev. Min syster är en stjärna på att vända på ord lite sådär spontant och oväntat! Ett av många ord som hon slängt till med är; BänkPark.

Nu när jag skulle skriva Lavendel blev det Valender.

Crazy eller va säger du yster!? ;) .... *näs-skratt*


Hur som helst.... den luktade jätte gott!

Man ska se till att ha lite vardagslyx, det mår man gott av! :)

Skrattar fortfarande åt våran julklappshistoria som vi hade med familjen.

Får se till att berätta om den nån dag!


Nu har jag målat naglarna lila och börjat packa ihop mina saker som vi ska ha inför dagen.
Idag ska vi vara med i en brännbollsturnering.
Alla lag ska vara utklädda eller ha något typ av tema.
Vi har valt 'hård rock' som tema och jag har laddat väskan med ett nitbälte, bandana, ansiktsfärg, hårspray och en tupperingskam.
Jag ska få äran att måla mina kamrater i stil med KISS och andra hårda killar ;)

Det är riktigt fint väder och ska bli hyffsat varmt idag. Trist att jag ska vara sjuk :(
Men jag ska ialla fall se till att vara där, det blir ju trots allt sista tillfället vi gör något tillsammans.
Ska se till att lägga upp lite bilder på det sen!


Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar