söndag 17 maj 2009

Football time!

Blir återigen ett kort inlägg då det i vanlig ordning brister i timmar, minuter, sekunder.
Om 30 min ska jag iväg och lira lite fotboll.
Jag kan väl inte säga att jag är speciellt taggad, men det är grymt väder och kan va skönt att vara lite utomhus så iväg ska jag ialla fall!

Började morgonen med min klassiska lyx-helg-frukost! ;)

Sen har jag nu i helgen bestämt mig för att sätta upp vissa mål i min träning,

så egentligen borde jag börja med det redan idag.
Men tror jag låter det racet starta på måndag.

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Den började med att jag och Tania satt och drack vin i kvällssolen och snackade skit på en filt vid iksu-området.


Walle, love you ben

Lelle, love you ben


När vi inte längre kunde inbilla oss att solen värmde oss blev det dags att cykla mot Johan och company.

Där blev det lite "studentfest" i vanlig ordning men med en extra krydda : lite finsk polka!
Haha den finska polkan var som Tania uttryckte det "en riktigt partybooster"
Indeed it was!
Ska ordna till en lite video snutt från den och lägga upp här sen!

Jag stannade inte allt för länge utan åkte hem och gosade ner mig i min säng!

Nu ska jag packa väskan inför lite söndagsport!
So long, my friend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar