lördag 30 maj 2009

Toktrött

Är toktrött och det finns inte en ärlig chans att jag orkar skriva om dagen här och nu.
Den har varit toklång men tokbra!
Här får ni ett litet smakprov från dagens bästa lag; Seek and Destroy!
Lagets spelare blev: Markus, Alex och...... (trumvirvel) JAG!!
Tack och bock Lisa! :)
Fler bilder kommer imorgon!
Cyklar hem i sällskap med Per och inser att det här är första kvällen som faktiskt ger en sommarkänsla.
Gah!
Va jag behöver lite sommar nu!

Det luktade sommar och luften var så där behagligt sval.

På min väg hem tassar en lite söt igelkott över gatan bara några meter ifrån mig.

Helt ovetande om att det susar en polishelikopter i skyn och att piketen är i Umeå för att hålla kolla på fulla studenter.

(skriver mer om just det imorgon efter jag läst tidningen)

Han vara bara så där galet söt och JAPP....
jag gick fram och fotograferade detta söta lilla djur!

Han var säkert skräckslagen när jag klev fram mot honom och knäpper av en blixt mitt framför ögonen på honom.

Men sen blev han nog väldigt lycklig och lättad över att jag gick.

Nu kanske du tycker det är jätte fånigt att jag skriver om en igelkott... men sån är jag!

Saknar min fantastiska lilla hund så jag går sönder snart.....

Tänk vad en liten hund kan betyda mycket för en!

Återigen på önskemål så kommer: Kvällens outfit
blev en hallonrödklänning och ett par strumpbyxor med ett par sköna sneakers!

Nu blir det äntligen och så välförtjänt sömn för min del!

GODNATT

2 kommentarer:

  1. Skönheten och odjuret på bilden där minsann:)

    SvaraRadera
  2. Fin outfit ;) Du skulle passa bra i sällskap med Piff o Puff...

    Take care

    SvaraRadera