söndag 31 maj 2009

Härliga helg

En härlig helg börjar lida mot sitt slut.
Trots att jag varit sjuk hela helgen och många stunder mått riktigt risigt har jag haft en toppen helg!
Vädergudarna drog sitt strå till stacken och hjälpt mig att få lite av en sommarbränna.
Kan va skönt att ialla fall kunna säga att man varit brun nån gång under denna sommar.
För snart blir det att kliva tillbaka till arbetslivet och sitta inomhus 8 timmar per dag.
Låter sådär lagom lockande. Men jag tror jag kommer ha en riktigt bra sommar ändå!
Kommer få vara med min familj, min hund och mina vänner!

Det slog mig precis hur otroligt mycket jag har att göra på dessa få dagar som är kvar.
Måste tvätta, börja packa, städa, plugga och mycket mer!
Dags att ta fram penna och papper och skriva en lista.
Nu blir det att städa skrivbordet och gå igenom alla högar med papper som har vuxit sig fram under terminen.
Betala lite räkningar medans tvättmaskinen ska få jobba på lite kläder.

Har ordnat min resa hem nu i alla fall och det löste sig bättre än jag hade kunnat hoppats på!
Slipper sitta på ett märkligt tåg, en svettig buss eller ett flyg med minimal möjlighet att ta med sig grejer hem!
Istället ska jag åka bil med två killar från C klassen. Vi ska försöka åka direkt efter tentan som vi skriver på torsdag mellan 14-20

GULD!

Hittade lite blandade fotografier på mobilen när jag skulle ta fram några kort från fredagen.
Eftersom det var på tok för många bilder att slänga upp här på bloggen blev det en liten ihopsatt video av det hela!

Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar