onsdag 20 maj 2009

Godmorgon ledighet!

Så blev man ledig i 5 långa dagar!
Tänk om man inte hade varit fattig student, då hade jag tagit en sista minuten resa till ett soligt land och legat på en strand och pluggat juridik nu.

Till min glada förvåning var det klarblå himmel när jag drog upp min rullgardin!

Soldyrkare som jag är bestämde jag mig för att ta mina anteckningar, böcker och sätta mig ute i solen och plugga idag.

Hade planen att följa med Alex & Oscar o company till tingsrätten idag, men det gååååår ju bara inte när det är så här fint väder.

Så nu sitter jag och målar naglarna och ska gå till köket och göra mig en sallad jag kan ta med mig ut.



Talk to you Later!


P.s

Jag blir jätte glad över er sötnosar som faktiskt tar er tid att lämna en kommentar!
Puss på er!

D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar