fredag 1 maj 2009

Sommarens coolaste skor!

Ja helt utan tvekan har jag precis köpt sommarens coolaste skor!
Vissa av er kanske chockas av färgen....
andra av klacken...
andra bara av den totala synen :)
Men det gör ju ingenting, because
I LOVE THEM!

Nu längtar jag bara tills jag kommer hem till Stockholm och kan börja använda dom!
Köpte mig ett lila nagelack och Elisabeth Arden - 5th avenue after five parfym

Hittade en hulken tröja på Carlings, men det var inte riktigt den hulkentröjan jag hade tänk mig. Så den blev det INTE.

Igår lyckades jag och syster hitta en majbrasa att kika på.
Självklart blev det ett gäng Ego bilder som vi bjuder på!

Håll till godo!




Nu blir det BBQ TIME med familjen inklusive bror! :D


Meny
Varmrätt: Fläskfilé med potatissallad och en avokadosås

Efterrätt: Varma päron med chokladsås och glass

SO LONG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar