torsdag 28 maj 2009

Sjuk


Jaha så vaknar jag upp ännu mer sjuk än jag var när jag gick och la mig igår.

Vaknar upp kallsvettig och mår pyton.
Typiskt!
Nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte ska springa idag ialla fall.
Det är jag på tok för sjuk för.
Halsont och känner mig yr i skallen.
Sitter och försöker få i mig lite frukost och dricker en kopp te för halsen.
Ska ta en ducsh och hoppas på att jag vaknar till liv.
Har ju inplanerat att plugga nu på morgonen.
Ska c-vitamin boosta så kanske jag blir av med detta.


Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Wtf, de e ju inte bra o va suuuuk... Har ni ingen bastu i plugget? Eller någon annanstans i närheten? Bara o hoppa in i bastun o slappa. Lovar att du kommer att bli frisk (fråga en som inte varit sjuk sen Tjernobyl brann)

    Ha det bra bruden,Piff o Puff ska kolla om vi kan vara lediga från allt så att vi kan festa någon dag.

    Kram kram

    SvaraRadera