fredag 15 maj 2009

Grym dag!

Ett kort inlägg!
Dagens sega seminarium om straffrätt blev avklarat 15:05
(20 min senare än planerat då läraren är aningens förvirrad
och dålig på att strukturera upp tiden)


Sen blev det dags för den så omtalade brännbollen.
Omtalade i den meningen att jag och Lella pratat mycket om den :D
Vi lirade brännboll till klockan drygt slog 18:30
Med ömma axlar och trötta armar beslutade vi oss för att låta kroppen vila.
Jag och Tania slog på stort och cyklade och köpte oss en varsin pizza som vi avnjöt, hör och häpna, utomhus på gräsmattan vid fotbollsplan!

Sånt grymt skönt väder det har varit idag!
Varmt och härligt, även kvällen bjöd på skön temperatur!
Vi satt där i drygt 2,5 timme och skrattade och snackade skit!
Guld Lelle!
När vi började närma oss 20:30 snåret och anabolamyggorna kröp fram från sina gömmor kände vi (läs jag a.k.a Walle) att det var dags att avlägsna sig.
Det var inga dålig myggor kan jag lova!

Nu tänker jag hoppa in i duschen och faktiskt gå och lägga mig i sängen.
Läsa lite ur nån bok eller tidning sen somna in.
Kommer sova gott inatt, helt klart!
Taggar inför dagen imorgon!.... även den kommer bli Guld!

Puss å Kram

1 kommentar:

  1. Haha, skrattar fortfarande åt det nya sättet att döda spindlar på... med armarna bak på ryggen och en snabb men bestämd dansk skalle. Haha.

    SvaraRadera