måndag 29 juni 2009

Whatta day!

Trots urinvägsinfektionen som plågade mig hela dagen, även än ikväll så har jag haft en strålande dag!
Har legat ute och solat hela förmiddagen.

Medans jag låg där och njöt av min dag i solen insåg jag att jag inte är skapt för kyla.
Jag trivs som bäst i sol, värme, svett och hetta :)
Jag ska bosätta mig i ett soligt land i framtiden.
Eftersom det var så vindstill idag var jag tvungen att både blöta håret och ha en vattenspruta att svalka mig med.
Sen blev det ett besök till husläkaren för att få sig lite antibiotika.
Inte förrän vid 16 tiden började det sakta kännas aningens bättre.
Sen lagade jag teriyaki lax med ugnsbakade rotfrukter. *mums*
Sen kom mamma hem med jordgubbar och grädde.... *ännu mer mums*
Efter middagen gick jag och Karin iväg för att ta ett kvällsdopp.


Riktigt mysig dag måste jag säga!
När man inte har någon semester får man försöka njuta av dom dagarna man är ledig till max istället!
Nu har jag verkligen laddat batterierna inför en veckas jobb.
Så nu blir det lite kvällsmackor en kopp te, en dusch, förberedelse inför morgonens cykelpass till jobbet sen tror jag att det är dags att be John Blund komma och hälsa på.
Godnatt Go'bit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar