fredag 12 juni 2009

Love me with these flaws I've got

Gokväll!

Trött i vanlig ordning, så det blir inget långt inlägg.
Tänker bara ge er en kort uppdatering på hur dagen har varit.
Detta var sista dagen på utbildningen vilket visade sig vara en väldigt givande dag.

Igår tränade vi på radiokommunikation och idag hade vi kommunikation och konflikthantering vilket var väldigt intressant.


Jag fick skjuts av G till jobbet, hade en givande bra dag, fick sluta tidigare och jag fick skjuts hem av en väldigt snäll kurskamrat.
Toppen dag!


Efter det blev det middag där även min bror kom och hälsade på en sväng.

Sen en promenad med vovven, det har ju regnat hela dagen så det gällde att passa på nu när det blev uppehåll på kvällen.




Felix som väntar på att bli insläppt




Har en go känsla över något visst något som jag låter vara hemligt ett tag till....
Kan du känna så ibland, att du bara vet att något bra är på ingång?
Det kan i alla fall jag och just nu känner jag så.

Jag är lycklig, glad, mår prima och tror det bara kommer bli bättre!
(peppar peppar.....)

Till kvällen bakade jag chokladbollar och unnade mig själv att äta en eller kanske två :D
Lyckades tack och lov bjuda bort några till resten av familjen.

Nu måste jag sova, jag ska nämligen iväg på handledningskurs imorgon med min syster, så min efterlängtade sovmorgon får vänta tills på söndag.

Men det gör inget, för min syster is 'my precious' och jag gör det mer än gärna för hennes skull.
Det är dags att hon får sitt körkort nu!
(jag behöver ju en nattchaufför till helgerna... :D)
Efter det ska vi plocka med oss mamma och åka iväg och shoppa lite små prylar.
Jag ska försöka jaga rätt på ett par skor, ett armbandsur och lite annat smått och gott.
Ni får ursäkta att mina inlägg både saknar röd tråd och finess nu, jag har varken tid eller energi att slipa till dom.
För att avsluta detta inlägg rippar jag in en fin mening från en låt.
All I know is that I’m searching
4 somebody to love me with these flaws I’ve got

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar