tisdag 2 juni 2009

Myran

Så var tisdagen kommen och nedräkningen fortsätter.
Nu är det bara 2 dagar kvar!
Jag lyckades lägga mig hyffsat tidigt igår vilket gjorde mig mer än gott.
Snart är det dags att bege sig för en träff med trio:n och plugga lite.
Missar beachvolleybollen idag vilket gör mig lite ledsen i ögat.
Men det vore så mycket mer än korkat att träna nu när jag är sjuk.
Istället ska jag lägga tiden på att plugga sedan hem och börja lägga ner kläder i resväskan!
FANTASTISKT!
Going home!

Ska bli så mysigt att få träffa mamma, systeryster och Tulo!
Ja såklart... Bror och far också, icke att förglömma! :)

För att knyta an till min titel på detta inlägg.
Kalla mig knäpp det gör mig inget. Det vet jag att jag är ;)

Höll på att dammsuga igår och råkade springa på en myra som hade hamnat på villovägar.
Då tänkte jag först; jag dammsuger upp den!
Sen tänkte jag; nej det är ju taskigt.
Sen tänkte jag; jag mosar den.
Sen tänkte jag; nej det är ju taskigt.

Vad är värst;
Att döda en myra?
eller att dammsuga upp den?
;P

Nu blir det en dusch sen dags att bege sig mot skolan!
Ska både få ny musik till min ipod och massa bilder från helgen!
Yes Yes!


SeeYa!

1 kommentar:

  1. Skönt att du har så mycket att tänka på då du städar. Måste ju ta en hel vecka för dig att dammsuga då du har sådana svåra nötter att knäcka ;)

    Hur gjorde du då? Det framgick aldrig.

    Ha det bra //Puff

    SvaraRadera