söndag 21 juni 2009

GoKart

Helt klart nåt jag kan tänka mig göra fler gånger.

Men va dyrt det var! 230 spänn för att få köra i fjuttiga 20 min!

Det jag skrev i torsdags att jag längtar till jobbet skulle jag vilja dementera här och nu.
Jag vill mycket hellre vara ledig :)

Men men, den här veckan är inte längre än någon annan. Dessutom är jag ledig på tisdag för att istället jobba på söndag.
Då ska jag ut och köpa mig ett par kängor på Terräng, förhoppningsvis hitta nån salong som vill göra mina naglar vackra.
Sen ska jag köpa lite smågrejer som jag behöver.
Kanske t.om. blir att jag inhandlar min laptop som jag beslutat mig för att köpa.

Nu är klockan 22:00 och jag måste lägga på ett kol eftersom jag ska gå upp kl 5 imorgon.
Ska cykla till jobbet imorgon och bör cykla hemifrån vid 6:15 senast.
Jag vet att det kommer vara plågsamt, men helt klart vara värt det när jag väl är framme.

Buenas noches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar