söndag 21 juni 2009

Mandarin

Nu är tiden knapp för att skriva ett inlägg.
Så jag får sammanfatta helgen så gott det går på ett snabbt sätt.
Midsommarkvällen spenderade jag i Älvsjö med roliga människors sällskap.
Sam the man är riktigt kul att umgås med.
(Lite tokig skulle man kunna säga ;)
Han berättade en sådan sjukt rolig historia om när han och grabbarna hade varit på strippklubb.
Dom hade varit så pass många att dom delat upp sig i två grupper och fått en varsin tjej som dansade.
Det går inte att återberätta i skrift, det krävs egentligen en live version av historien.
Men i korta drag så handlade den om att den grupp1 fick en rutinerad tjej och de klev ut från klubben helt hänförda av uppvisningen.
Den andra gruppen klev ut från klubben och asgarvade.
Grupp 2 fick till och börja med en tjej som var nybörjare och som hade råkat stänga av musiken medans hon gjorde en snurr uppe på podiet.
Sedan hade hon dansat sig fram till en av killarna med en sidenhandske på ena handen med tanken att en av killarna skulle lite smidigt, lite sensuellt ta av henne den.
Istället för att lite smidigt rulla av handsken tog han tag i handsken som slutade vid armvecket och drog ner hela sidenhandsken till handleden där det blev en stor knöl av hela handsken.
För att fullfölja uppgiften ställde han sig och slet och drog för att få av handsken.
Sen hade hon dansat sig vidare så att ena killen hade sitt huvud vid hennes bröst, samtidigt som hon viskar "rise up"
Tror inte riktigt det blev som hon hade tänkt sig där heller eftersom killen rätar på huvudet och sätter sig upp på tre röda sekunder vilket gör att han skallar tjejen.
För att krydda denna grupp lite ytterligare så var en av killarna nattblinda (vilket innebär att han förlorar synen vid mörker) och hade inte sett ett dugg av hela föreställningen.
"Sämst spenderade 500 spännen" som han själv uttryckte det.
Som sagt, det går inte att återberätta i skrift på samma sätt som Samir berättar historien...
Under kvällen badade vi lite bubbelpool ute på gräsmattan.
Vi lekte lite olika ordlekar vilket även där blev sjukt roligt.
Leken gick ut på att den som börjar säger en grönsak, den bokstav som den grönsaken slutar på ska nästa hitta en grönsak som börjar på.
Samir säger Avokado....
Cicci kommer inte på någon grönsak på O och åker ut ur leken...
bollen går vidare till nästa kille (som vi kan kalla HerrX) med en självsäker och hög stämma utbrister herrX: Maaaaaaaaaandarin!
hahah vi skrattade så vi grät
Efter ett tag bytte vi till att köra temat kändisar och filmer tror jag det var.
Person 1 säger Nicolas Cage.....
herrX säger med samma självsäkra och höga stämma:
Niiiiight!
hahaha... även denna gång skrattade vi så vi grät
Nu blev herrX lite irriterad och utbrister:
Jaamen jag trodde det var K och inte C!
hahaha... skrattade vi inte innan så gjorde vi det nu!
Summasumarum: Lyckad midsommar både dag och natt!
Lördagen blev sovmorgon till 12, sen pizza med Sam.
Sen åkte jag hem och slappade...
Glodde på i sällskap med en godisskål och ett glas Coca Cola!
Att skriva ett kort inlägg gick ju inge vidare för mig.
Idag har jag varit ute och sprungit, ska sola lite nu innan jag går ut och promenerar med Tulo.
Tänkte knata ner till fiskartorpet så han får bada lite.
Sen ska jag hem och duscha och göra mig iordning för att åka iväg med min syster och hennes kille och köra GoCart!!
Ska bli sjukt kul! Har aldrig kört tidigare så det lär blir en upplevelse!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar