tisdag 2 juni 2009

2 fat 4 my pants!

Sanningen är inte alltid vacker.
Ibland gör sanningen ont.
Och ibland är sanningen bara väldigt väldigt rolig.
Dagen började bra, packade väskan och drog på mig skorna.
Tog fram min cykel och rullade ner mot skolan.
Där möter jag upp Kalle upphöjt i 2 och vi sätter oss i ett grupprum.
Sen börjar jag skratta. Både Kalle och Kalle tittar lite fundersamt på mig eftersom jag sitter och skrattar för mig själv.
Dom ser inte klokare ut när jag plötsligt säger att jag måste åka hem.
'eh jaha eh ja okej', får jag till svar.
Då kände jag mig tvungen att berätta varför....
När jag tittar ner på mina jeans ser till min förtvivelse att jag hade spräckt sönder mina jeans.
Det var mina sista och mina favoritjeans!!!
Fr.o.m. nu blir det leggings för mig....
OCH fr.o.m. idag kan ni kalla mig 'Fatty'
haha
Grabbarna var ju inte direkt diskreta med sina skratt kan jag tala om.
Men jag bjuder på den ;)

Börjar kännas som jag faktiskt inte kan plugga så mycket mer på juridiken.
Risken finns att jag bara rör till det då.
Jag hoppas och vill så gärna klara denna tenta.
Inte nog med att jag börjar bli lite stressad över tentan utan idag slog stressen på för fullt när jag insåg hur mycket jag ska hinna göra på 1 ynka dag!
Jag måste verkligen bli ännu bättre på att vara ute i god tid.
Har blivit bättre, men ska bli ännu bättre på det!

Nu har jag ägnat på tok för många minuter åt att sätta ihop ett till bildspel.
Nu ska jag göra ett sista ryck att fortsätta packa, sen blir det sängen.
Snart kan jag säga att det bara är 1 dag kvar här uppe.
Läskigt.. men så är det!

KRAM

3 kommentarer:

  1. haha, det är väl bara att gratulera då:) Klockrent att få anledning att köpa nya jeans för att du byggt massa muskler:)

    SvaraRadera
  2. Muskler älskling, inte fett...

    //Sofia den runda

    SvaraRadera