fredag 19 juni 2009

Glad Midsommar

Glad midsommar alla där ute!
Själv har jag haft en skön dag än så länge!
Ätit sillunch med familjen inklusive min brors tjej och min systers kille.
Även min farfar är här och underhåller oss med hans kluriga frågor.
Varför regnet stannar kvar i molnen.
Hur mycket en kubikmeter luft väger.
Hur många gånger mer vatten väger än luft.

Klurigt värre.

Sen roade jag mig med att göra ett blomsterarrangemang fast utan blommor.
Enbart med lite olika typer av gräs och blad blev det detta ihopkok.




Ska snart äta god middag sen ska jag bege mig från världens ände till andra sidan av världens ände... Älvsjö.
Ska hänga lite med Samir och company och bada bubbelbad eller badtunna vad det nu kallas.
Ska bli kul att träffa Sam the Man igen!
Trist att inte Jarno är där... men vi får styra upp något nån helg snart!
Mina andra alternativ för kvällen var att hänga med på parmiddag vilket kändes sådär lagom skoj.



Tror det blir till att byta om till jeans och packa väskan med bikinin!

Take Care and live Royal!

Later!

1 kommentar:

  1. O ja som var nykter. Körde bil den kvällen, hade jag vetat om att du var där så hade jag självklart kommit och besökt dig (er). Men det kommer fler chanser. Om inte annat så skall vi ju upp till dig o göra stan osäker =)

    Kram kram

    SvaraRadera